Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Nick Cox22/Male/United States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Core Membership
Statistics 51 Deviations 312 Comments 5,464 Pageviews
×

Newest Deviations

Complete Fairy Set by NickCox01 Complete Fairy Set :iconnickcox01:NickCox01 4 1 Did this really just happen?! by NickCox01 Did this really just happen?! :iconnickcox01:NickCox01 5 2 Do I need to say it? by NickCox01 Do I need to say it? :iconnickcox01:NickCox01 3 1 Custom NickCox01 Inkling by NickCox01 Custom NickCox01 Inkling :iconnickcox01:NickCox01 2 0 Um, I did a thing? by NickCox01 Um, I did a thing? :iconnickcox01:NickCox01 3 2 Pathetic Bullshit by NickCox01 Pathetic Bullshit :iconnickcox01:NickCox01 1 7 Mii Fighter Info (CodyTheFox) by NickCox01 Mii Fighter Info (CodyTheFox) :iconnickcox01:NickCox01 5 2 Mii Fighter Info by NickCox01 Mii Fighter Info :iconnickcox01:NickCox01 5 5 Birthday Gift for J.A.C by NickCox01 Birthday Gift for J.A.C :iconnickcox01:NickCox01 4 0 Pokemon Photo Booth shot by NickCox01 Pokemon Photo Booth shot :iconnickcox01:NickCox01 3 3 WiiU screenshot TV 004A1 by NickCox01 WiiU screenshot TV 004A1 :iconnickcox01:NickCox01 4 2 Strikerwott12 (UNDERTALE) by NickCox01 Strikerwott12 (UNDERTALE) :iconnickcox01:NickCox01 4 2 Um... by NickCox01 Um... :iconnickcox01:NickCox01 2 1 HAA_0092 by NickCox01 HAA_0092 :iconnickcox01:NickCox01 4 3 HAA_0090 by NickCox01 HAA_0090 :iconnickcox01:NickCox01 4 0 My Mii by NickCox01 My Mii :iconnickcox01:NickCox01 0 0

Favourites

The Order of No Quarter by Hippopotasauce The Order of No Quarter :iconhippopotasauce:Hippopotasauce 21 3 Pretty Super, Samus by KillPanzer Pretty Super, Samus :iconkillpanzer:KillPanzer 73 12 MrThatKidAlex24 Smashified! Custom Mii Render by MrThatKidAlex24 MrThatKidAlex24 Smashified! Custom Mii Render :iconmrthatkidalex24:MrThatKidAlex24 4 0 SUPER MARIO ODYSSEY by Flightx SUPER MARIO ODYSSEY :iconflightx:Flightx 29 2 Press down for DANCE! :contest: :VOTE: by SrPelo Press down for DANCE! :contest: :VOTE: :iconsrpelo:SrPelo 115 4 Splatoon shirts QR Codes by chainchomp7 Splatoon shirts QR Codes :iconchainchomp7:chainchomp7 22 5 ''Mario+Luigi'' RPG Style: Wario, Waluigi by Master-Rainbow ''Mario+Luigi'' RPG Style: Wario, Waluigi :iconmaster-rainbow:Master-Rainbow 354 42 Sonic Mania Wallpaper for Desktop by AaronKasarion Sonic Mania Wallpaper for Desktop :iconaaronkasarion:AaronKasarion 21 4 Animal Crossing by Red-Flare Animal Crossing :iconred-flare:Red-Flare 125 8 Female Villager Cheeb by Lexiipantz Female Villager Cheeb :iconlexiipantz:Lexiipantz 62 9 Mario Kart TrackMania- GBA Snow Land by MachRider94 Mario Kart TrackMania- GBA Snow Land :iconmachrider94:MachRider94 2 0 Party at gm_halloween by NintenGustavo Party at gm_halloween :iconnintengustavo:NintenGustavo 18 16 .:Little kisses:. by ThePinkMarioPrincess .:Little kisses:. :iconthepinkmarioprincess:ThePinkMarioPrincess 320 34 Popplio [Pokemon] by poxmn Popplio [Pokemon] :iconpoxmn:poxmn 73 9 Team-Popplio-Stamp by Aletheiia90 Team-Popplio-Stamp :iconaletheiia90:Aletheiia90 176 7 Muffet by Evomanaphy Muffet :iconevomanaphy:Evomanaphy 683 29

Donate

NickCox01 has started a donation pool!
0 / 1,200
Looking to get a 3 month CORE membership

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

Groups

Activity


Not gonna happen you dumb whore. Do you really think somebody like me is gonna believe your petty act of forgiveness after what you done to :iconnickcox01: and my friend :iconstrikerwott12:, as well as anybody else who you hurt?!
So I'm having some consideration on a name change from my usual nickname for my Mii. I know I usually go by the name of Nick, but I wanna mix it up a bit. Because the name limit is 10, I had thoughts of going by an alias of CrimsonGamer, but again, since the limit is 10 characters on Mii nicknames, it would have to be squeezed into the name as CrimsonGMR. What are your thoughts about this?
I can still hurt you, you dumbass whore! 😈
comments.deviantart.com/4/4128… I already blocked him so he doesn't harass me.
Yeah... right...

I'm not buying that one bit, until I see proof that you're telling the truth, which I highly doubt you will 😡
The original deviation has been deleted
🙃 Hoi.

My apologies on not doing any uploads, I been suffering art block lately, cause I gotta no idea what to draw, although I can only do pixel based art, cause real art is kinda lacking for me.
Like hell you're gonna put "Shelly the Oshawott" back on your wall. As long as my deviation about your pathetic bullshit is up on my wall, it ain't coming back. And if it comes back, I'm filing another DMCA takedown notice, and have you take it down once more!
I don't put signatures in my drawings. (I also want to bring Shelly the female Oshawott back with a few edits)
In my vision Tammy, you're BUG/STEEL! Reason being is because I can knock you out with FIRE, which deals x4 damage!
Give it your best shot.

Filename by 707Fangirl
Tammy, you don't scare me, and you ain't stoppin' me! 🙃
Fredbear: I'm getting tired of your shit, 707fangirl haters.

Filename by 707Fangirl
TAMMY, OH MY GOD YOU HAVE NOT FUCKING CHANGED AT ALL YOU STUPID GODDAMN SLUT! IT'S HARD ENOUGH THAT YOU FRAME ME FOR ART THEFT WHEN YOU DO IT YOURSELF, AND NOW YOU INSULT MY BESTEST OF BEST FRIENDS?! YOU'RE NOT GONNA GET AWAY WITH THIS! 😤
Did this really just happen?!
I had a 3-way tie for last place on a Reverse Minigame between me & 2 other friends o-o'
Loading...
Well, some of you have asked to see it. Do I have any regrets doing this? Possibly... but anyway, here's a pic of what I look like 😌

embedded_item1487466136933 by NickCox01
Well crap... It appears that trying to fix my town to be like my first town is gonna be tougher than I thought, cause I don't have enough photographic evidence of what my old town layout was like before it corrupted on me in 2015... oh well, if I can't get it soon enough, I'll just leave my town layout as is 😛
Do I need to say it?
Felt like wanting to make a different Miifoto with my Mii besides showing off outfits I get, so here's one of him dressed as Mario, and doing what Mario does in Super Mario 64 if you leave the controller alone for quite some time...
Loading...
Well, new router, new passcode... what could possibly go wrong from a new router to have your own passcode for it and finding out that my old router was shot (at its limit)?
This is gonna be a bit of a rare treat for you all, but I may do a face reveal to see on who I really am, but what do you think? Should I do a face reveal or nah?
This is gonna be a bit of a rare treat for you all, but I may do a face reveal to see on who I really am, but what do you think? Should I do a face reveal or nah?

deviantID

NickCox01's Profile Picture
NickCox01
Nick Cox
Artist | Student | Digital Art
United States
Profile picture used is not my work. All credit goes to Miiverse user tahsan for making it, which you can find in the comments here: miiverse.nintendo.net/posts/AY…

My birthday badge
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:iconhobygrenousse:
HOBYGRENOUSSE Featured By Owner May 13, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Thank for the watch^^
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner May 13, 2017  Student Digital Artist
No problem ^^
Reply
:iconhobygrenousse:
HOBYGRENOUSSE Featured By Owner May 14, 2017  Hobbyist Traditional Artist
=)
Reply
:iconhollyleaf02:
Hollyleaf02 Featured By Owner Edited Nov 6, 2016  Student Traditional Artist
^-^ yo dude do you have a cat oc? I really wanna draw my oc with yours if you have one. Or I can make you one? :D
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Nov 6, 2016  Student Digital Artist
i haven't had a cat of for quite awhile
Reply
:iconhollyleaf02:
Hollyleaf02 Featured By Owner Nov 6, 2016  Student Traditional Artist
So would you like me make you one then? :3
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Nov 6, 2016  Student Digital Artist
sure
Reply
(1 Reply)
:iconacnlstuff:
acnlstuff Featured By Owner Nov 4, 2016
You want to play acnl? Im already registered. As a friend
Reply
:iconjustinc365:
JustinC365 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist Artist
Uh... so bored.... Chat?Submit Comment

Personal Computer 
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 30, 2016  Student Digital Artist
what's up?
Reply
:iconjustinc365:
JustinC365 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist Artist
Nothin, just posting on miiverse...  Hey um you wanna play acnl or something?Sweating a little... 
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 30, 2016  Student Digital Artist
I just hopped off, cause 2 of my friends wouldn't talk at all, cause of some complications 😞
Reply
(1 Reply)
:iconjustinc365:
JustinC365 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist Artist
Hey Nick, love them arts... Keep it up! your doing great!
Reply
:iconxtremegamer719:
XtremeGamer719 Featured By Owner Sep 25, 2016  Hobbyist General Artist
Thanks for the watch!
Reply
:iconnintengustavo:
NintenGustavo Featured By Owner Sep 22, 2016
Happy birthday! Kirby got a CAEK 
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 22, 2016  Student Digital Artist
Thanks
Reply
:iconnintengustavo:
NintenGustavo Featured By Owner Sep 22, 2016
Anytime~ :aww:
Reply
:iconthestarleo:
TheStarLeo Featured By Owner Sep 22, 2016  Hobbyist
Happy Birthday!
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 22, 2016  Student Digital Artist
Thank you c:
Reply
:iconmajorascore:
MajoraScore Featured By Owner Sep 22, 2016
Happy birthday! Have your cake and eat it too 
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 22, 2016  Student Digital Artist
thanks
Reply
:iconshadesmaclean:
shadesmaclean Featured By Owner Sep 22, 2016  Hobbyist Writer
Happy birthday, Nick! :D
Reply
:iconnickcox01:
NickCox01 Featured By Owner Sep 22, 2016  Student Digital Artist
Thank you c:
Reply
:iconshadesmaclean:
shadesmaclean Featured By Owner Sep 22, 2016  Hobbyist Writer
:D
Reply
:iconhollyleaf02:
Hollyleaf02 Featured By Owner Edited Sep 8, 2016  Student Traditional Artist
Hey how you doin? hows your girlfriend? (I think??? I can't sorta remember I kinda forgot...heh...) I don't really go on miiverse anymore I mostly play my Xbox One,and go on Instagram and stuff. Here's my Insta in case you wanna follow me if you have Instagram @CappuccinoKitties :D oh and my vine:Rosepaw (I think it is now) its sad that it didn't work out but eh gotta move on. I've already developed a shipping thing for my oc Cappuccino
Reply
Add a Comment: